gratis masterclass

PAKKENDE TITEL

korte omschrijving

01-10-2022

van 10:00u tot 11:00Online

110
dagen
:
 
04
uren
:
 
16
minuten
:
 
47
seconden

You missed out!

  • Dit is een live webinar, er worden geen opnamen gemaakt.
  • Stel me vooral al je vragen! Ik beantwoord jouw vraag tijdens de live webinar.
  • Alle aanwezigen krijgen na afloop de hand-out "liefdevol confronteren en shockeren, hoe doe je dat?"

hoe val jij op tussen die explosie aan coaches en trainers in Nederland?


Het aantal coaches en trainers in Nederland groeit explosief (maar liefst een stijging van 960%). Arjan Lubach maakt er op YouTube wel grapjes over, maar hij heeft groot gelijk. Wat is dan jouw plan om op te vallen tussen al die coaches en trainers? In principe is dat niet eens zo moeilijk, als je nagaat dat het grootste deel van die coaches en trainers geen sterk signaal heeft. Er worden dingen geroepen als "ik zorg ervoor dat je meer rust krijgt in je hoofd" of "ik breng harmonie in het gezin" of "ik breng je meer werkgeluk". Maar wat betekent dat nu eigenlijk?

Alleen met een ijzersterk signaal op social media zul je kunnen opvallen en denkt jouw volger wellicht: "wie ben jij en waar ben je al die tijd geweest!!". Maar daar heb je wel een plan voor nodig. Jouw volger heeft tussen de 7 en de 10 contactmomenten nodig met jou om in actie te komen. Dat is best veel, en het afhaak percentage is wellicht groot op dit moment. In deze webinar laat ik je zien hoe je opvalt tussen alle andere coaches en trainers en hoe je deze volger razend nieuwsgierig maakt.

Met mijn techniek, "liefdevol confronteren en shockeren", schudt jij je volger wakker en zorg je ervoor dat hij in actie komt. Voor elke deelnemer aan mijn webinar die live aanwezig is, deel ik niet alleen mijn kennis over deze methode, maar krijg je van mij ook een hand-out waar deze techniek uitgebreid in is beschreven, zodat je na afloop er mee aan de slag kan.

ontdek hoe jij moeiteloos van je volger een klant maakt, hoe je hem wakker schudt en hoe je hem in actie brengt

NA HET VOLGEN VAN DEZE WEBINAR WEET JE :

  • hoe je elke maand 100+ mensen kan toevoegen aan je social media profielen
  • hoe je uit die 100+ mensen de serieuze en betalende klanten kan filteren
  • hoe je minder kan gaan werken en toch meer geld kan verdienen
  • hoe je jouw bedrijf schaalbaar kan maken
  • hoe je met een schaalbaar bedrijf meer klanten kan helpen in minder tijd
  • hoe je jouw traject keer op keer kan blijven verkopen
  • hoe je ervoor kan zorgen dat je inbox volstroomt met nieuwe aanvragen
  • hoe je ervoor kan zorgen dat je nooit meer hoeft te leuren bij mogelijke klanten
  • dat je met een betrouwbaar systeem nooit meer stress hoeft te hebben over je omzet
  • dat je onze gouden marketing tool kan inzetten zonder vieze verkooptrucjes
  • dat je jouw bedrijf snel kan laten groeien, zonder dat je veel tijd kwijt bent met marketing

gratis cadeautje: het e-book

je klant op een liefdevolle manier kan confronteren en shockeren, hoe doe je dat?


Laten we eerlijk zijn, jouw potentiële klanten zijn in eerste instantie alleen op zoek naar gratis tips. Ze willen gewoon shoppen! Wanneer de resultaten uitblijven en de verkopen tegen vallen, is dat een teken dat je signaal te zwak is. Jouw klant voelt zich nog niet aangesproken en komt niet in actie omdat hij denk het allemaal wel zelf te kunnen.

Wanneer je live aanwezig bent in deze webinar, krijg je van mij dit e-book cadeau! Hierin beschrijf ik de techniek waarmee ik mijn bedrijf groot heb gemaakt en waarmee ik al diverse klanten geholpen heb om grote stappen te zetten.

Je krijgt hem gratis van me, als je live aanwezig bent!

wat zeggen anderen over deze webinar?


LOREM IPSUM DOLOR

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent nec ullamcorper felis, id interdum lectus. Mauris ut tempor felis, at lacinia eros. Fusce tempus semper risus sit amet ultrices. Aliquam eget blandit ipsum. Cras nisl nisi, hendrerit eu posuere id, laoreet eget odio. Etiam eget fermentum mauris. Vivamus tempor at enim non tincidunt. Ut eleifend suscipit nibh, in cursus leo ultrices at. Ut vehicula ac dui non maximus.

profile-pic
Cindy
Manager

LOREM IPSUM DOLOR

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent nec ullamcorper felis, id interdum lectus. Mauris ut tempor felis, at lacinia eros. Fusce tempus semper risus sit amet ultrices. Aliquam eget blandit ipsum. Cras nisl nisi, hendrerit eu posuere id, laoreet eget odio. Etiam eget fermentum mauris. Vivamus tempor at enim non tincidunt. Ut eleifend suscipit nibh, in cursus leo ultrices at. Ut vehicula ac dui non maximus.

profile-pic
John
Bank Employee

LOREM IPSUM DOLOR

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent nec ullamcorper felis, id interdum lectus. Mauris ut tempor felis, at lacinia eros. Fusce tempus semper risus sit amet ultrices. Aliquam eget blandit ipsum. Cras nisl nisi, hendrerit eu posuere id, laoreet eget odio. Etiam eget fermentum mauris. Vivamus tempor at enim non tincidunt. Ut eleifend suscipit nibh, in cursus leo ultrices at. Ut vehicula ac dui non maximus.

profile-pic
Teresa

Boudewijn Bood
Online Marketing Specialist

Mijn naam is Roel van Heel

Toen ik na 20 jaar als IT consultant uit loondienst stapte, ging ik helemaal los. Ik had op een gegeven moment twee bedrijven, organiseerde een festival en diverse netwerk bijeenkomsten. Pas toen ik een keuze maakte en mijn focus op Skillz Online richtte, kon ik mijn dromen waarmaken en gaan voor die eerste € 100.000 aan omzet.

Ik heb mij gespecialiseerd in het wakker schudden van die klant die jou nog niet kent. Immers, mond tot mond reclame is niet voldoende meer. Ik heb jaren aan marktonderzoek gedaan en geleerd van de beste experts uit het vak, en uiteindelijk mijn eigen methode gemaakt. Met deze methode schud ik mijn online volgers wakker en laat ik ze zien dat hun probleem groter is dan dat ze ooit hadden gedacht. Vervolgens bied ik een passend product aan, wat exact bij die volger past.

Met deze methode heb ik diverse klanten geholpen om hun webinar, masterclass of workshop meteen al goed te vullen, en om met een kwalitatieve, persoonlijke en gerichte opvolging daar betalende klanten uit te halen.